Reduceri de la 12 la 18%, seturi ediții limitate și cadouri la alegere Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Am primit comanda incompletă sau am primit alt produs decât cel comandat. Cum procedez?

Dacă ai constatat că lipsesc anumite produse, accesorii sau cadouri din colet sau dacă ai primit alt produs decât cel comandat te rugăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, de preferință telefonic 0733 098 360. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Pentru o soluționare cât mai rapidă te rugăm menționează atât datele comenzii (nume, adresa email, număr de comandă) cât și denumirea produsului livrat incorect sau nelivrat.

Întrebări relevante
  • Toate produsele comercializate de Paula’s Choice România prin Evora Blue SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu…

    Citește mai mult
  • Pot returna o comandă sau produse din comandă? Poți returna orice produse din comanda ta sau poți returna comanda ta integral, în maxim 14 zile de la data primirii produselor comandate, în condițiile explicate mai jos. Daca ai plătit pentru comanda ta și nu ai deschis coletul, ți se va rambursa o sumă care va…

    Citește mai mult
  • Din diverse motive este posibil ca expedierile prin curier să nu fie livrate în 1-3 zile lucrătoare de la expediere (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), ne cerem scuze pentru aceste situații. Te rugăm în acest caz să verifici statusul expedierii pe site-ul curierului, este posibil ca livrarea să fie programată chiar în…

    Citește mai mult